Ga naar de inhoud

Klant? Bekijk hier uw aankoop! 

Heb je een product en/of dienst gekocht? Lees dan goed onderstaande instructies:

  1. Je bestellingen en aankopen die je gedaan hebt via deze website, kun je terugvinden op: Mijn-Account

     

  2. Gekochte eBooks kun je ook vinden en downloaden via: Mijn-Account

     

  3. Gekochte Video- en audioverdiepingen kun je ook vinden via: Mijn-Account . Je kunt de video’s en audio’s ook bekijken via de volgende pagina: Bekijk Video en audioverdiepingen (klik hier om er heen te gaan).

    Je moet ingelogd zijn (via Mijn-Account) om content te kunnen bekijken of te beluisteren! 

  4. Wijleggenuit zorgt in de meeste gevallen voor de verdere afwikkeling van je bestellingen. In bepaalde gevallen kan het voorkomen dat wij je voor bestellingen en aankopen direct doorlinken naar de website van bijv. Mijnbestseller. Dan wordt bijv. je bestelde boek door hen ( d.m.v. printing on demand) verder afgewikkeld. Je vind je bestelling dan niet terug in ‘Mijn-Account’ of op onze website. Vragen over dit type bestellingen en aankopen dien je dan ook aan Mijnbestseller te stellen. Zij verzorgen dan de verdere afwikkeling. Ook zijn op dat moment de voorwaarden die zij stellen van toepassing (bijv. afwijkende retourvoorwaarden etc.). Mochten wij je doorlinken, dan geven wij dit duidelijk aan.
  5.  Heb je een online sparsessie besteld? Wij nemen dan z.s.m. contact met je op om in goed wederzijds overleg een afspraak in te plannen. 
 

Klik hier om in te loggen op ‘Mijn-Account’

  1. Tip: Mocht je na inloggen uw product of dienst niet kunnen vinden?
    A. Wis dan eerst de geschiedenis van uw browser. B. Log opnieuw in. C. Bekijk op deze pagina uw product of dienst.
  2. Werkt iets niet goed? Stuur ons een mail: storing@wijleggenuit.nl 
  3. Heb je een algemene vraag? Stuur deze naar: info@wijleggenuit.nl 
Klik op afbeelding om deze dienst te bekijken.