
Hoe kunt u snel uw aangekochte diensten/producten terug vinden en bekijken?
Heeft u een video product gekocht: Er zijn 2 manieren om dit te doen.
- De snelste manier: In bovenstaand overzicht ziet u welke producten u heeft gekocht. Elk product/dienst heeft een “unieke” code. Deze begint met WLU en dan een reeks cijfers/letters. Kopieer deze code (inclusief WLU. Bijv. WLU20200826A). Plak deze in onderstaande zoekbalk. Klik op “ZOEKEN”. Dan krijgt u een overzicht van het betreffende product/dienst.
2. U kunt ook naar de pagina gaan waar al onze producten/diensten staan. Ga op zoek naar de door u aangekochte product/dienst. Uiteraard kunt u alleen de producten/diensten bekijken waar u voor betaald heeft en die in bovenstaande overzicht staan. Klik hier om naar deze pagina te gaan.
Tip: Mocht u na inloggen uw thema niet kunnen vinden? A. Wis dan eerst uw de geschiedenis van uw browser. B. Log opnieuw in. C. ga naar de thema van uw abonnement.

Heeft u een personal call sessie / Helpdesk product gekocht:
Een Personal Call Sessie afspraak maken?
Indien u een Personal Call Sessie heeft gekocht ( dit wordt maar voor beperkt aantal producten aangeboden):
Mail uw verzoek naar: pcs@wijleggenuit.nl
Vermeld in uw mail:
- Uw naam en telefoonnummer (moet normaal nummer in Nederland zijn)
- Uw gebruikersnaam, uw User Id nummer en emailadres ( van uw account bij ons) en om welke thema/video het gaat. Ter beveiliging sturen wij alleen een bevestiging naar uw email adres van uw account/inschrijving bij ons.
- Vermeld in het kort waarover u met onze specialist wilt “sparren” en/of welke vragen u heeft
- Datum en tijd wanneer u de sessie wilt laten plaats vinden (is geen garantie of dit in onze agenda mogelijk is, maar wij overleggen samen met u wat de mogelijkheden zijn)
- Geef aan of u de sessie per telefoon of bijv. via Whatsapp videocall wilt laten plaats vinden.
- U kunt uiteraard alleen een afspraak maken als u een Personal Call Sessie heeft aangekocht.