Ga naar de inhoud

Profile

[arm_template type=”profile” id=”1″]


[arm_membership title=”Current Membership” setup_id=”1″ display_renew_button=”true” renew_text=”Renew” make_payment_text=”Make Payment” renew_css=”” renew_hover_css=”” display_cancel_button=”true” cancel_text=”Cancel” cancel_css=”” cancel_hover_css=”” cancel_message=”Your subscription has been cancelled.” display_update_card_button=”true” update_card_text=”Update Card” update_card_css=”” update_card_hover_css=”” trial_active=”trial active” per_page=”5″ message_no_record=”There is no membership found.” membership_label=”current_membership_no,current_membership_is,current_membership_recurring_profile,current_membership_started_on,current_membership_expired_on,current_membership_next_billing_date,action_button,” membership_value=”No.,Membership Plan,Plan Type,Starts On,Expires On,Cycle Date,Action,”]


[arm_restrict_content plan=”registered,” type=”show”]
[armelse]
[/arm_restrict_content]

 

 

 

wijleggenuit product en dienst zoeken

Hoe kunt u snel uw aangekochte diensten/producten terug vinden en bekijken? 

Heeft u een video product gekocht: Er zijn 2 manieren om dit te doen.

  1. De snelste manier: In bovenstaand overzicht ziet u welke producten u heeft gekocht. Elk product/dienst heeft een “unieke” code. Deze begint met WLU en dan een reeks cijfers/letters. Kopieer deze code (inclusief WLU. Bijv. WLU20200826A). Plak deze in onderstaande zoekbalk. Klik op “ZOEKEN”. Dan krijgt u een overzicht van het betreffende product/dienst. 

2. U kunt ook naar de pagina gaan waar al onze producten/diensten staan. Ga op zoek naar de door u aangekochte product/dienst. Uiteraard kunt u alleen de producten/diensten bekijken waar u voor betaald heeft en die in bovenstaande overzicht staan. Klik hier om naar deze pagina te gaan. 

Tip: Mocht u na inloggen uw thema niet kunnen vinden? A. Wis dan eerst uw de geschiedenis van uw browser. B. Log opnieuw in. C. ga naar de thema van uw abonnement. 

wijleggenuit meer hulp nodig 1

Heeft u een personal call sessie / Helpdesk product gekocht: 

Een Personal Call Sessie afspraak maken?

Indien u een Personal Call Sessie heeft gekocht ( dit wordt maar voor beperkt aantal producten aangeboden):
Mail uw verzoek naar: pcs@wijleggenuit.nl

Vermeld in uw mail:

  • Uw naam en telefoonnummer (moet normaal nummer in Nederland zijn)
  • Uw gebruikersnaam, uw User Id nummer en emailadres ( van uw account bij ons) en om welke thema/video het gaat. Ter beveiliging sturen wij alleen een bevestiging naar uw email adres van uw account/inschrijving bij ons. 
  • Vermeld in het kort waarover u met onze specialist wilt “sparren” en/of welke vragen u heeft
  • Datum en tijd wanneer u de sessie wilt laten plaats vinden (is geen garantie of dit in  onze agenda mogelijk is, maar wij overleggen samen met u wat de mogelijkheden zijn)
  • Geef aan of u de sessie per telefoon of bijv. via Whatsapp videocall wilt laten plaats vinden.  
  • U kunt uiteraard alleen een afspraak maken als u een Personal Call Sessie heeft aangekocht.



[arm_logout type=”link” label=”Uitloggen” user_info=”true” redirect_to=”https://www.wijleggenuit.nl” link_css=”” link_hover_css=””]